Dodatkowe informacje

Wszystkie reklamacje zostaną rozpatrzone zgodnie z obowiązującym prawem.

WYMAGANE DOŁĄCZENIE DOKUMENTU ZAKUPU (paragon/faktura).

 Bardzo prosimy o sprawdzanie zawartości paczki bezpośrednio przy dostawie wraz z kurierem. Klient przed podpisaniem listu przewozowego może obejrzeć paczkę z zewnątrz. Należy dokładnie sprawdzić stan opakowania i taśm zabezpieczających. W momencie kiedy klient podpisze list przewozowy i po otworzeniu paczki okaże się, że towar jest uszkodzony, należy wraz z kurierem przygotować protokół reklamacyjny. Kurier ma obowiązek sporządzenia takiego pisma. Tylko na jego podstawie możemy wystąpić do firmy kurierskiej o odszkodowanie za szkody wynikłe podczas transportu. Protokół ten powinien uwzględniać stan faktyczny paczki: rodzaj uszkodzenia towaru, rodzaj opakowania, stan zewnętrzny opakowania, sposób zamknięcia i zabezpieczenia towaru wewnątrz opakowania, rodzaj wypełnienia. W przypadku niezgodności zawartości z dokumentem zakupu lub uszkodzeniem paczki prosimy o kontakt telefoniczny. 

UWAGA!!!! 

PROSZĘ UWAŻNIE PRZECZYTAĆ SPORZĄDZONY PRZEZ KURIERA PROTOKÓŁ. REKLAMACJE W KTÓRYCH PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY NIE BĘDZIE ZGADZAŁ SIĘ ZE STANEM FAKTYCZNYM NIE BĘDĄ UWZGLĘDNIANE. REKLAMACJE BEZ PROTOKOŁU SPISANEGO Z KURIEREM W MOMENCIE ODBIORU PACZKI NIE BĘDĄ UWZGLĘDNIANE.

Klient dokonując zakupu akceptuje powyżej przedstawione warunki i zobowiązuje się do ich przestrzegania.

email: reklamacje@hydmar.com.pl

CZAS NA REKLAMACJĘ Z TYTUŁU RĘKOJMI

2 lata

ADRES DO REKLAMACJI

F.H.U. HYDMAR MARIUSZ WRÓBLEWSKI
KOLEJOWA 3
18-500 KOLNO