Wszystkie reklamacje zostaną rozpatrzone zgodnie z obowiązującym prawem.
WYMAGANE DOŁĄCZENIE DOKUMENTU ZAKUPU (paragon/faktura).
Bardzo prosimy o sprawdzanie zawartości paczki bezpośrednio przy dostawie wraz z kurierem. Klient przed podpisaniem listu przewozowego może obejrzeć paczkę z zewnątrz. Należy dokładnie sprawdzić stan opakowania i taśm zabezpieczających. W momencie kiedy klient podpisze list przewozowy i po otworzeniu paczki okaże się, że towar jest uszkodzony, należy wraz z kurierem przygotować protokół reklamacyjny. Kurier ma obowiązek sporządzenia takiego pisma. Tylko na jego podstawie możemy wystąpić do firmy kurierskiej o odszkodowanie za szkody wynikłe podczas transportu. Protokół ten powinien uwzględniać stan faktyczny paczki: rodzaj uszkodzenia towaru, rodzaj opakowania, stan zewnętrzny opakowania, sposób zamknięcia i zabezpieczenia towaru wewnątrz opakowania, rodzaj wypełnienia. W przypadku niezgodności zawartości z dokumentem zakupu lub uszkodzeniem paczki prosimy o kontakt telefoniczny.
UWAGA!!!!
PROSZĘ UWAŻNIE PRZECZYTAĆ SPORZĄDZONY PRZEZ KURIERA PROTOKÓŁ. REKLAMACJE W KTÓRYCH PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY NIE BĘDZIE ZGADZAŁ SIĘ ZE STANEM FAKTYCZNYM NIE BĘDĄ UWZGLĘDNIANE. REKLAMACJE BEZ PROTOKOŁU SPISANEGO Z KURIEREM W MOMENCIE ODBIORU PACZKI NIE BĘDĄ UWZGLĘDNIANE.
Klient dokonując zakupu akceptuje powyżej przedstawione warunki i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
REKLAMACJE
Problem z zamówieniem, brakujące elementy w paczce, zwroty, wymiany.
RAFAŁ - TEL 505 985 707 rafal@hydmar.com.pl
IZABELA - TEL 519 020 608 izabelasobocinska@hydmar.com.pl
CZAS NA REKLAMACJĘ Z TYTUŁU RĘKOJMI
ADRES DO REKLAMACJI